Articole cu eticheta "mai"

Home « Etichete « mai

Hotelul-turn din Barcelona, favoritul turiştilor-alpinişti

Plănuiești o vacanță plină de adrenalină? Ai vrea o destinaţie care să îți ofere șansa de a descoperi o capitală europeană în timp ce te cațeri pe munți? Nu mai e doar o dorință imposibilă, pentru că noul hostel-turn din centrul Barcelonei îmbină istoria orașului…

Ananas caramelizat a la Jakob Hausmann

Priceputul chef Jakob Hausmann se bazează întotdeauna pe propriul instinct, în defavoarea rețetelor savante tocite în anii uceniciei sale. Preparatele chef-ului îmbină tradiționalismul românesc cu rafinamentul Elveției, creând opere de artă moleculare. Ananasul…

Să ne întrecem la preparat gulaș!

Nu știu, dragii mei, ce părere aveți voi despre gulașul neaoș ardelenesc, dar eu, doar gândindu-mă la minunăția din farfurie, simt cum mi se inundă gura de poftă. Ați ghicit, așadar, despre ce vom discuta astăzi...   Lecția de... gulaș Nu am mâncat nicăieri un…
citeste tot

Cele mai tentante festivaluri culinare din luna mai

Despre turismul culinar am vorbit și aici. Trendul destinațiilor vizitate doar de dragul participării la festivaluri gastronomice ne-a prins și luna aceasta. Cu siguranță că nu avem cum să ajungem la toate, deși ne-am dori. Îți propunem 5 festivaluri ca să alegi la care să participi,…

Înghețata cu șuncă și ouă

Dacă ajungi în Marea Britanie, nu ai cum să nu te bucuri de un mic dejun cu ouă și șuncă, pe modelul „masa de dimineață trebuie să o mănânci singur, prânzul trebuie împărțit cu prietenii, iar cina dată dușmanilor”. Nu o spunem noi, ci o vorbă din popor.…

Vinurile Riesling

Riesling Vinurile Riesling sunt de proveniență germană, respectiv din valea râurilor Rin și Mosel. Pot fi vinuri seci sau dulci, în funcție de procesul de fabricație folosit. Pot avea arome puternice de măr, piersici și pere amestecate cu note florale discrete, precum și arome de…

Sauvignon Blanc

Sauvignon Blanc Este un vin originar din Valea Loirei, Franța, și din regiunea viticolă Bordeaux. În secolul al XVIII-lea soiul a fost hibridat cu Cabernet Franc, rezultând Cabernet Sauvignon. Sauvignon Blanc este un vin demisec, de culoare galbenă-canar, având reflexe verzui strălucitoare.…
citeste tot

Cele mai bune branduri de accesorii de bucătărie

Accesoriile de bucătărie potrivite, încorporate în designul potrivit pot crea bucătăria de vis pentru orice gospodină. Nu vorbim de accesorii la preț redus, ci de unele high-quality, inovatoare și produse de firme de renume internațional cu experiență de zeci de ani în domeniu.…

Tendintele anului 2012 in amenajarea bucatariei

Bucătăriile au fost transformate de-a lungul timpului din camere pur funcționale, folosite strict pentru a prepara diverse feluri de mâncare, în unele de socializare unde se adună întreaga familie pentru a găti, a lua masa și a povesti întâmplările de peste zi. S-a…

Cocktail thai

Cocktail thai Sa vedem de ce avem nevoie pentru aceasta bautura: - 50 ml rom alb - 50 ml suc de ananas - 50 ml suc de portocale - 30 ml lapte de cocos - 2 cupe cu miez de ananas - cuburi de gheață zdrobită Pui ingredientele într-un blender, cu excepția cuburilor de gheață, și amesteci timp…

Jakob Hausmann - expresia rafinamentului elvețian

Pe Jakob Hausmann îl știți probabil de la “Cireașa de pe tort” sau în calitate de gazdă a emisiunii “România, zi de zi”. Școlit în Elveția și Germania, căsătorit cu o româncă licențiată în Drept și Inginerie şi adept al bucătăriei…

Șampania

Șampania: „Șampania nu este altceva decât un vin alb cu bule, dar dacă deschizi o sticlă cu vin alb la prânz, riști să fii considerat alcoolic. În schimb, dacă ceri o sticlă cu șampanie vei fi considerat tres chic”, era de părere Napoleon Bonaparte. Șampania…

Gustări sofisticate, dar periculoase!

O călătorie ar trebui să însemne mai mult decât câteva zeci de poze făcute în mijlocul junglei amazoniene, mai mult decât căutarea celor mai bune unghiuri de fotografiere a unui templu buddhist, în timp ce ghidul repetă plictisit aceeași lecție de istorie.…
citeste tot

L'Oxalys, un “axis mundi” al gastronomiei

Vara înseamnă în primul rând căldură. Foarte multă căldură! Și pentru că vom căuta cu disperare un loc răcoros în care să ne retragem, vă propun să mergem, momentan doar cu ajutorul imaginatiei, la munte. Dar nu într-un loc suprapopulat de turiști, ci în…

Asiana Grill Yoshinoya și noul său concept culinar

Ai auzit de Asiana Grill Yoshinoya? Probabil că nu, dacă nu ai călătorit prin Statele Unite ale Americii. Este vorba despre un lanț de restaurante celebru bazat pe conceptul de servire rapidă, cu alte cuvinte un fast-food tipic american, care a adoptat de curând un alt concept de preparare…
citeste tot

"Organic Fest", târgul plin de sănătate!

Weekend-ul acesta, nu prea ne-am putut bucura de o vreme așa cum ne doream noi pentru activitățile menite relaxării, însă am avut ce face. De exemplu, noi am fost la târgul "Organic Fest" care a avut loc la Plaza România. Nu numai că ne-am putut bucura de o grămadă…

Lacerta Winery, tradiția vinurilor premium românești

Dacă te afli în apropiere de Buzău, treci și pe la cramele de pe dealurile din apropierea drumului naţional. Asta am făcut eu de curând, când, aflându-mă în vizită în orașul natal, m-am hotărât din scurt să mă opresc la Crama Lacerta. Mă așteptam…
citeste tot

Degustă cea mai scumpă cafea.

Cele mai scumpe mărci de cafea din lume Există în lume și cafele exclusiviste, pe care și le permit doar cei cu dare de mână: “St Helena” este una dintre cele mai scumpe cafele, jumătate de kilogram costând 80 de dolari.  Marca este produsă dintr-un soi de boabe…

Copănele cu stafide și sos de bere neagră

"Descoperirea unui nou fel de mâncare face mai mult pentru fericirea omenirii decât descoperirea unei stele", nota în scrierile sale Brillat- Savarin. Iar când acea descoperire implică frăgezimea copanelor de pui, aroma dulce a stafidelor, dar și o cantitate considerabilă…
citeste tot

Constantin și Elena: să înceapă petrecerea!

Mă uit pe calendar și nu-mi vine să cred că se apropie 21 mai- ziua în care toți Constantinii și Elenele se vor bucura de cadouri. Și în timp ce gospodinele se vor întrece în preparat fripturi de porc, prăjituri complicate, tradiționala salată “boeuf” sau…

Țara Bârsei, o legendă aproape uitată

România este plină de surprize plăcute, trebuie doar să acorzi mai multă atenție locurilor pe care le vizitezi. Câteodată e nevoie să vezi un documentar la televizor pentru a-ți da seama că ai lângă tine un colț de paradis. Așa se întâmplă și cu Țara Bârsei,…
citeste tot

Madame Pogany, model de gastronomie românească urbană

În urmă cu ceva timp descopeream, din pură întâmplare, un loc mai puțin obișnuit pentru peisajul gastronomic al Capitalei: Madame Pogany- un bar/club cum mai ai șansa să vezi doar prin centrul Berlinului. “Ţinuta” Madame Pogany Îți spun de la început…

Picnicul perfect sau evadarea din banalitate!

A venit vara ceea ce înseamnă, bineînțeles, multă căldură și zile din ce în ce mai lungi. Asta nu poate însemna decât mai mult timp pentru picnicuri în aer liber, petreceri și grătare. Iarba proaspătă, soarele strălucitor, mâncarea ușoară și delicioasă-…