Alimentele bogate in grasimi pot ajuta la mentinerea greutatii sub control.


Nu te obosi sa numeri caloriile

Home « Evenimente « În Lume

Nu te obosi sa numeri caloriile … tipul de alimente conteaza: Alimentele bogate in grasimi pot ajuta la mentinerea greutatii sub control.

 

  • Nucile sunt bogate in grasimi, uleiul de masline, pestele si grasimile din laptele integral te-ar putea ajuta la mentinerea siluetei

  • Se spune ca alimentele sanatoase cu un continut scazut de grasimi pot fi chiar periculosi intr-o

    dieta

  • Expertii sustin ca concetrandu-se pe calorii poate “induce organismul in eroare si sa dauneze sanatatii publice”

Name

In loc sa numere obsesiv numarul caloriilor pe care le consuma, persoanele care tin diete ar trebui sa se concetreze mai mult pe ce tipuri de alimente consuma – si ca grasimea sanatoasa ne poate proteja impotriva cresterii in greutate.

 

Nucile, uleiul de masline, pestele si grasimile din laptele integral sunt printre alimentele care ar putea sa ne ajute la pastrarea siluetei, in ciuda continutului lor ridicat de grasimi.

 

Dieta: Nucile sunt printre alimentele care va ajuta sa va pastrati silueta, in ciuda continutului lor ridicat de grasimi.

 

In schimb, se presupune ca alimentele sanatoase cu un continut scazut de grasimi pot fi “personajele negative” ale dietei care nu fac altceva decat sa ne faca sa consuman mai multe alimente si nici nu sunt satioase.

 

Dr Sean Lucan, de la Albert Einstein Colegiu de Medicina din New York, a declarat ca concentrandu-se pe calorii poate “induce organismul in eroare si dauna sanatatii publice”.

Publicarea in revista “Sanatate Publica de alimentatie” el sustine ca doua alimente pot avea efecte foarte diferite asupra organismului, in ciuda faptului ca contin acelasi numar de calorii.

Name

De exempul, proteina ne da o senzatie de satietate mai mare decat alte alimente, in timp ce carbohidratii rafinati, cum ar fi paine alba, chips-urile si orez alb nu sunt la fel de satioase si ne produc si pofta de alimente dulci.

Dr Lucan a spus ca acest lucru inseamna ca ar trebui sa se concetreze pe tipul de alimente pe care le consumam, decat pe continutul acestora de calorii.

El a spus “intre caloriile dintr-o portie de somon (in mare parte proteine) si caloriile din uleiul de masline (grasime pura) au efecte biologice diferite fata de caloriile dintr-o portie de orez alb (carbohidrati rafinat) – in special in ceea ce priveste greutatea corporala si grasimea”

Unele grasimi, a adaugat el – cum ar fi cele de la nuci, ulei de masline, produse lactate, peste gras si avocado - pot sa te protejeze impotriva cresterii in greutate. El a avertizat ca adesea persoanele care tin dieta inlocuiesc alimentele grase sanatoase cu carbohidrati rafinate.

 

Optiuni: Uleiul de masline si pestele sunt printre produsele alimentare care ar putea sa va ajute sa luptati impotriva cresterii in greutate. Un expert a declarat ca ar trebui sa ne concetram mai mult pe tipul de alimente pe care le mancam, decat pe continutul lor caloric.

 

Alimentele cu un continut caloric mic, poate modifica hormonii in asa fel incat mancam mai mult si sa devina astfel letargic. De fapt, exista dovezi ca carbohidrati rafinati va deschide apetitul in loc de a satisface pofta de mancare.

 

Intr-un studiu, un grup de tineri au fost pusi sa manance cate chipsuri au vrut, in timp ce un al doilea grup au consumat branza.

Ambele grupuri le-au fost la fel de foame – dar persoanele din primul grup au consumat de trei ori mai multe calorii.

 

Dr Lucan a spus: “dovada substantiala cum ca alimentele care sunt reduse in grasimi, si astfel relativ care sunt reduse in calorii, cum ar fi cartofii, orezul alb si bauturile dulci, au un rol important in dezvoltarea si persistenta obezitatii si a bolilor asociate.

In schimb, exista dovezi cum ca alimentele cu un continut caloric mai mare, care sunt bogate in grasimi cum ar fi nucile, uleiul de peste, uleiul de maslini si chiar alimente bogate in grasimi saturate, cum ar fi produsele lactate ajuta la mentinerea unei greutati optime.”

 

Tam Fry, de Forum National de obezitate, ca uni experti se certau daca grasimile sau zaharul este mai daunator, dar o cantitate mica din fiecare este cheia unei diete echilibrate.     

Publicat in: noiembrie 2014
Etichete pentru acest articol: manaca sanatos, mentinerea greutatii, numara caloriile
Inapoi la categoria «« Evenimente

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement