Cumpără o tartă cu zmeură de la Paul şi oferă zâmbete copiilor din MagiCAMP

Home « Evenimente « La Noi
Pentru fiecare Tartelette Framboise vândută, brutăriile Paul donează 1 leu către MagiCAMP, tabăra copiilor cu afecţiuni oncologice
București, 07 iulie 2016. Paul lansează prima campanie de responsabilitate socială în România: „La Paul, când iei, dai!”, în colaborare cu MagiCAMP, tabăra copiilor cu afecţiuni oncologice. Până pe 31 decembrie 2016, brutăriile Paul vor dona către MagiCAMP 1 leu din preţul fiecărei Tartelette Framboise vândută, pentru a oferi copiilor posibilitatea de a practica activitatea care le lipseşte cel
mai mult din viaţa lor – joaca. Banii adunaţi vor merge în fiecare lună către MagiCAMP pentru întreţinerea taberei, achiziţionarea jucăriilor şi celor necesare pentru organizarea activităţilor distractive.
MagiCAMP este tabăra copiilor cu afecţiuni oncologice. În fiecare vară, timp de o săptămână, micii „exploratori” sunt introduşi în lumea basmelor şi aventurilor, astfel încât mintea şi sufletul lor sătreacă mai uşor peste greutăţile la care sunt supuşi. Peste 170 de copii își vor regăsi anul acesta copilăria în taberele MagiCAMP!
Co-fondatorul MagiCAMP este jurnalista Melania Medeleanu, care devine şi ambasadorul campaniei „La Paul, când iei, dai!”, pe care o va promova prin intermediul reţelelor de socializare.
Tartelettes Framboises sunt unele dintre cele mai vândute produse cu fructe din gama Paul, fiind în același timp un simbol al copilăriei și al vacanțelor de vară, când cei dragi ne răsfățau cu deserturi cu fructe. De aceea, am decis să donăm 1 leu din prețul acestor tarte pentru a aduce toată bucuria vacanțelor, cu joacă și relaxare, copiilor din MagiCAMP. Tabăra se află într-un loc de basm (într-o vale situată la poalele munților Carpați, în Brănești, lângă stațiunea Pucioasa), în care copiii pot avea parte de multe activităţi ce le pot stimula încrederea în ei şi pot savura din plin gustul copilăriei.
Pentru ca toate acestea să fie posibile, aceşti copii au nevoie de susţinerea noastră - a companiilor şi a oamenilor ”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.
„Dintr-o tabără cu 32 de copii, în doar trei ani MagiCAMP s-a transformat într-o casă, în familie, pentru aproape 180 de copii. Copiii aceștia cu totul speciali sunt deja familia noastră. Suntem extrem de onorați să le putem fii alături în momentele dificile prin care trec și să le redăm o părticică din copilăria de care prea adesea nu au parte. Le suntem îndatorați tuturor prietenilor MagiCAMP și brutăriilor Paul România pentru că ne ajută să realizăm acest lucru”, a declarat Melania Medeleanu, jurnalist & co-fondator MagiCAMP.
MagiCAMP își propune să le ofere copiilor „Joacă la greu” – așa cum spune și motto-ul taberei.
Activităţile sunt tratate la modul cel mai serios şi sunt implementate împreună cu medici oncologi, pediatri, psihologi specializați şi entertaineri de top. Printre jocurile pe care le practică copiii se numără cățărările pe panou vertical, zborul cu tiroliana, trasul cu arcul, echitația, pictura, sportul, teatrul, cântatul la tobe și multe altele, toate gândite astfel încât fiecare copil să poată participa indiferent de provocările de mobilitate sau de alt tip cu care se confruntă.
Toate acestea ajută la creșterea încrederii în propriile forțe, a stimei de sine, a independenței și a interesului copiilor față de construirea de prietenii noi și participarea la diferite activități sociale.
În 2016, peste 170 de copii vor petrece o săptămână la Brăneşti şi se vor juca la greu într-o tabără plină de magie şi aventură în care zâne și Ilene Cosânzene, prinţi şi prinţese vor crea câte o poveste pentru fiecare copil a cărui viaţă se împarte între casă şi patul de spital.
 
 
Publicat in: iulie 2016
Etichete pentru acest articol: paul, diverse sortimente, tarta zmeura, MagiCamp
Inapoi la categoria «« Evenimente

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement