Top restaurante seafood

Home « Localuri « Restaurante

E greu de crezut că poți găti prost fructe de mare, dar dacă declinul Red Lobster ne-a arătat ceva, e că chiar şi cele mai simple feluri de mâncare - și concepte - pot merge într-o parte în care nu sunt comercializate în mod corect. Fostul lanţ de restaurante Darden care tocmai a fost vândut unei firme de private equity pentru prețul redus de 2 miliarde dolari, de prea multe ori s-au bazat pe clienți în urma încetinirii creșterii economice, servind doar pentru a consolida imaginea inferioară a fructelor de mare.

Potrivit Institutului Naţional de Pescuit, consumul de fructe de mare a fost într-un declin prelungit; anul trecut, datele celor de la National Oceanic and Atmospheric Administration au arătat americanii au mâncat cu 14% mai puține fructe de mare, în medie, în 2012, decât au făcut-o în 2006, cu un consum care se încadrează de la 16.5 lire sterline, la 14,6 lire sterline.

Prăbușirea piețelor financiare și de locuințe au alimentat declinul, deoarece consumul a fost destul de stabil înainte, dar factorii, inclusiv de cost și gusturile schimbătoare ale consumatorilor au jucat, de asemenea, un rol.

De exemplu, Nation Restaurant News a raportat că Datassential MenuTrends a constatat că, deși prăjitul rămâne cel mai popular mod de a pregăti fructe de mare, care apare în 43% de feluri de mâncare din meniuri, a scăzut cu 14% din 2010, fără îndoială reflectând o preocupare tot mai mare cu privire la sănătate. Creșterea lanțurilor de mese fast-casual, cum ar fi Chipotle Mexican Grill și Panera Bread, cu utilizarea lor de ingrediente proaspete, naturale, oglindeşte această tendință.

Tipurile de fructe de mare pe care le mâncăm este, de asemenea, în schimbare, reflectând creșterea costurilor. Deși creveții, conservele de ton şi somon care au rămas în mod constant primele trei alegeri pentru consumatori, au căzut brusc în ultimii 10 ani, în timp ce peștii mai ieftini, cum ar fi tilapia și pangasius sunt în creștere bruscă.

Cei de la Market Force Information au chestionat 6100 de consumatori din SUA și Canada în ceea ce privește lanțurile lor preferate de restaurante cu fructe de mare. Firește, lanțurile de top evaluate au câştigat onoruri de top pentru calitatea produselor alimentare. Se pare că, cât timp vor primi mâncarea, clienții sunt mai mult decât dispuşi să ierte paşii greşiţi sau alte neajunsuri.

Cheddar Bay Biscuits, cel mai mare lanț de fructe de mare, cu aproape 700 de magazine, a venit pe locul al II-lea la categoria de valoare. Al patrulea clasat a fost Ignite Restaurant Group Joe Crab Shack, care bate toţi veniţii la trei categorii: servicii, acomodare copii, și a face masa să fie mai mult decât o experiență. Dar asta nu a fost suficient pentru a depăși deficiențele aparente în calitatea produselor alimentare. Bahama Breeze a venit cu o performanță peste bord, pe locul trei, iar Bonefish Grill, lanţul de 200 de restaurante operate de Bloomin 'Brands, s-a clasat pe al patrulea loc pentru cea mai bună calitate a produselor alimentare.

Pappadeaux: cel mai bun restaurant de fructe de mare full-service. Acesta este un mic lanţ de 35 de restaurante familiale cu fructe de mare, centrate în și în jurul Texasului, care este de fapt una dintre cele mai mari deţinute și operate companii-restaurant familiale din SUA. Familia Pappas funcționează asupra a mai mult de 80 de restaurante în șapte state, oferind o gamă de bucătării, inclusiv mexicană, greacă, burgeri și friptură. Barăcile de fructe de mare par să facă fructe de mare bune și educă alte restaurante, clasându-se departe la scorul loialităţii clienţilor sondajului.

Evident, câteva lanțuri de fructe de mare au fost lăsate de pe listă. Legal Sea Foods, de exemplu, este un lanț similar ca mărime cu Pappadeaux; Landry's are un portofoliu de restaurante cu fructe de mare care include McCormick&Schmick, Bubba Gump Shrimp Co, și Chart Casa, Long John Silver's și Arthur Treacher's.

Industria restaurantelor ca un întreg se confruntă cu un mediu economic dificil și lanțurile de restaurante simt cu siguranță sentimentul chinului. Deși consumatorii au redus din nou cantitatea de fructe de mare mâncată, lanțuri, cum ar fi Bahama Breeze și Bonefish Grill continuă să se extindă și ar putea fi restaurante în care investitorii vor dori să intre. Rich Duprey nu are nicio poziţie în lista menţionată.

Sursa: www.fool.com
Sursa foto: www.thriftyfoods.com
Autor: Narcisa Morariu

Publicat in: septembrie 2014
Etichete pentru acest articol: seafood, restaurante
Inapoi la categoria «« Localuri

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine
  • Restaurant Tapo

    Tapo  este locul rafinat care aduce impreuna conceptele de creative…

  • Acuarela

    În această sațietate culinară a apărut Acuarela Bufet , dornică…

  • La Madrileña

    La Madrileña este primul Spanish Restaurant & Wine Bar din…

  • Bucataria internationala la domiciliu

    Livram mancare din bucataria internationala la domiciliu sau birou preparata…

Advertisement