7 Moduri de a reduce grasimile

Home « Rețete « Eater
7 Moduri de a reduce grasimile:
 
Persoanele cu diabet zaharat sunt  probabil mai expuse ca cineva care nu are diabet de a dezvolta boli de inima sau au un accident vascular cerebral. Pentru a ajuta la prevenirea acestor rezultate, vrem să scadă consumul de carne sau grasimi saturate din dieta  și sa creasca consumul grăsimi nesaturate și grăsimi vegetale.
 
1. Comoditate de alimentatie:
 
Evitați restaurante fast-food  Dacă sunteți intr-un market evitati alimente cu descrieri, cum ar fi; cremos,, unt, crocant, sau sos  cheesy, căutați descrieri, cum ar fi; gratar, la cuptor, aburit sau fript.
 
2.Salata fără Dressing:
 
Alege vinaigrettes sau dressing clare. Dacă trebuie sa alegereti un dressing cremos, alege unul făcut cu iaurt. Dacă faci propriul dressing, înlocuieste o parte de ulei cu apă pentru a reduce grasimi si calorii. Uita-te pentru un dressing cu 5g grasimi totale pentru 2 linguri.
 
3.Renunta la unt sau margarina.
 
4. Cafeaua.
 
Sigur iti place gustul cafelei de dimineata  cu frisca, doar ca asta iti poate face mult rau, cel mai simplu adauga lapte degresat si problema este rezolvata.
Name
5.Sosuri:
 
Inlocuiti sosuri pe baza de maioneza sau maioneza cu iaurturi grecesti sau smantana degresata.
 
6.Alimentele procesate:
 
Evitati consumul de alimente procesate, cum ar fi chips-uri, cookie-uri sau biscuiti ca snack-uri.Înlocuiți alimentele procesate, cu fructe si legume. Încercați morcovi cu iaurt, sau o ceasca de fructe (asigurați-vă că pentru a alege un fel fără sirop). Acest lucru nu va reduce doar grasimea din gustare, acesta va crește, de asemenea fibra, ceea ce duce la mai puțin de un vârf de zahăr din sânge după aceea.
Name
 
 
7.Pizza:
 
Puteți adăuga broccoli, spanac, roșii, ardei, ceapa si multe alte legume la pizza. Acest lucru va crește fibra si reduce grasimile saturate. Șterge partea de sus a pizzei cu un servetel pentru a elimina o parte din uleiul de la branza sau cascaval.. A fost demonstrat ca puteti reduce grăsimea de 4,5 grame per felie pur și simplu prin ștergerea surplusului de unsoare, în plus. incercați o plăcintă de roșii în loc de branzeturi traditionale, pentru a reduce si mai mult consumul de grasimi.
 
 
 
 
Publicat in: februarie 2015
Etichete pentru acest articol: mancare sanatoasa, reducere grasimile
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement