Iata ce sa mananci la micul dejun

Home « Rețete « Meniuri familie

Pâine cu nucă de cocos şi susan

La această pâine fără gluten se foloseşte ulei de nucă de cocos, nucă de cocos mărunţită şi extract din nucă de cocos, iar seminţele de susan negru dau un gust crocant. Mai pe scurt: este o reţetă pe care merită s-o încerci!

Ingrediente: 4 linguri de unt nesărat, la temperatura camerei, plus extra pentru uns; 1/2 ceaşcă de nucă de cocos uscată, plus extra; făină fără gluten; 2 linguri de seminţe de susan negru; 2 linguriţe praf de copt; 1 linguriţă cardamom; 1/2 linguriţă bicarbonat de sodiu; 1/2 linguriţă sare; 1/4 ceaşcă ulei de cocos virgin, la temperatura camerei; 3/4 cană de zahăr; 3 gălbenuşuri de ou, la temperatura camerei; 1/2 ceaşcă de smântână; 2 linguriţe extract de vanilie; 1/2 linguriţă extract de nucă de cocos

Mod de preparare: Încălzeşte cuptorul la 350 ° şi unge o tavă de pâine cu puţin ulei. Într-un castron mic, acoperă nuca de cocos mărunţită cu apă caldă şi lasă la macerat timp de 30 minute, apoi scurge nuca de cocos printr-o sită fină, apăsând pentru a îndepărta excesul de apă. Între timp, într- un bol mediu, amestecă făina cu seminţe de susan, cardamom, praf de copt şi sare. Separat, combină cele 4 linguri de unt cu ulei de nucă de cocos şi zahăr şi, folosind un mixer electric, bate la viteză mare aproximativ 3 minute, până devine o compoziţie pufoasă.

 

Bate pe rând galbenuşurile, apoi amestecă-le. La viteză redusă, bate în jumătate din amestecul de făină, apoi în toată smântâna, pe care ai amestecat-o cu făina rămasă. Amestecă vanilia cu nuca de cocos. Transferă aluatul în tava pregătită şi distribuie-l uniform cu o spatulă. Presară pe deasupra seminţe de susan şi nucă de cocos mărunţită. Coace 1 oră, apoi lasă pâinea să se răcească pe un raft, fără să o scoţi din tavă.

Pâine cu banană şi scorţişoară

Această reţetă se potriveşte celor care ţin la siluetă şi nu mănâncă pâine albă de obicei. Fiind bogată în potasiu, datorită bananelor, săracă în calorii, datorită nectarului de agave, în loc de zahăr, şi cu puţin ulei de canola, care înlocuieşte untul, această reţetă de pâine este o îmbunătăţire a ceea ce mâncai în mod regulat. Un astfel de mic dejun este foarte sănătos, pentru că bananele înlocuiesc atât zahărul, cât şi untul, fiind foarte bogată în zaharuri naturale şi extrem de cremoasă.

 

Ingrediente: făină fără gluten; 1 linguriţă praf de copt; 1 linguriţă de scorţişoară; 1 linguriţă bicarbonat de sodiu; 1/2 linguriţă de gumă de xantan; 1/4 linguriţă de sare; 3 banane coapte, pasate; 1/4 ceaşcă de ulei de canola; 1/3 ceaşcă de nectar de agave; 1/3 ceaşcă de lapte de soia; 2 linguri de extract de vanilie

Mod de preparare: Încălzeşte cuptorul la 350°. Unge o tavă de copt cu puţin ulei. Tapetează fundul tăvii şi părţile laterale ale tavei cu hârtie de copt şi pune-o deoparte. Într-un bol mediu, amestecă făina cu bicarbonatul de sodiu, praful de copt, scorţişoară, gumă de xantan şi sare. Într-un alt castron, amestecă piureul de banane cu ulei, nectar de agave, lapte de soia şi vanilie. Amestecă compoziţia de banane cu ingredientele uscate până se omogenizează. Toarnă aluatul în tava pregătită şi coace-l timp de 45 de minute. Lasă pâinea pe un raft timp de 20 de minute, înainte de feliere.

 

Atât ţie, cât şi întregii familii vă dorim "Poftă Bună"!

 

 

Autor: Irina B.

sursa foto: wallpaperscastle.com

Publicat in: iulie 2014
Etichete pentru acest articol: gastronomie, paine, paine de casa, retete culinare
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement