Cuscusul si beneficiile lui !

Home « Rețete « Tips & Tricks
Emblema a bucatariilor Orientului Mijlociu si Bazinului Mediteranean, cuscusul este un tip de paste minuscule, realizate din faina de grau durum, fiert la aburi si apoi uscat. 
Faptul ca poti preapara cuscus intr-un timp atat de scurt, te poate scuti de prea mult stat in bucatarie atunci cand esti pe fuga!
De asemenea, cand ai pofta de un desert exotic, poti adauga bobitelor de cuscus niste alune, scortisoara si zahar, servindu-l cu lapte. Cand iti imbogatesti preparatele cu granule de cuscus, n-ai de ce sa te temi pentru silueta: au un continut scazut de grasimi saturate, colesterol si sodiu. Niacina (vitamina B3) din cuscus ajuta la scaderea nivelului de colesterol rau si zahar din sange.
Este, de asemenea, sursa buna de proteine, fibre si vitamine B. Boabele de cuscus au un continut scazut de grasimi saturate, colesterol si sodiu. De asemenea, puteti transforma preparatul intr-un un desert exotic, adaugand granulelor de cuscus niste alune, scortisoara si zahar, servindu-l cu lapte. 
Salata de cuscus cu vinete este gustoasa, usor de preparat si foarte sanatoasa. Iti recomandam salata sofisticata de cuscus cu pui si legume care iti va incanta papilele gustative..
Motivul este simplu, dincolo de beneficii clinice mai mult sau mai putin dovedite de stidoo, stim cu totii ce mofturosi sunt cei mici cu mancarea.
 
 
sursa foto: realfood.tesco
Publicat in: aprilie 2016
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement