Dieta neoficială de primăvară

Home « Rețete « Tips & Tricks

Soarele ne zâmbește timid din spatele norilor. Frigul începe să piardă teren în lupta pentru temperatură. Deja în aer se simte un miros subtil de prospețime și viață. Vine primăvara!

Este timpul să renunțăm la garderoba de iarnă și să scoatem de la naftalină hăinuțele colorate și subțiri.

Dar ce facem când acestea nu ne mai cuprind? E greu să sesizezi kilogramele în plus, sub trei straturi de haine groase. Soarele ne tentează să ne dezbrăcăm de pulovere și să îmbrățișăm garderoba light pentru sezonul care începe să își facă simțită prezența.

Dacă nu sunteți în formă pentru noul sezon și nu aveți nici timp pentru un program de sală, vă propun câteva trucuri simple și la îndemâna oricui pentru a vă recăpăta silueta și buna dispoziție.

Eu personal, nu sunt adepta dietelor și a regimurilor alimentare severe, deoarece nu pot să le urmez cu sfințenie.

Dar de fiecare dată când simt că mă rotunjesc, încerc să fac câțiva pași mici pentru redresarea situației.

Dacă lucrați într-un birou și munca voastră este sedentară, dar blugii nu vă mai cuprind după excesele din iarnă, încercați când stați jos la calculator să vă încodați mușchii abdominali.

Este un exercițiu foarte simplu și discret. Nu își va da nimeni seama și nici nu vă va întrerupe din activitatea de serviciu. Încercați să vă încordați și relaxați abdomenul cât mai des în decursul unei zile de muncă.

Dacă vă întrerupeți activitatea de birou pentru o pauza de țigară, nu vă așezați jos când fumați.

Dacă vă cumpărați mâncare la birou optați pentru ceva simplu și ușor: iaurt, fructe, salate, batoane cu cereale.

Dacă v-ați luat un pachețel de prânz la muncă, încercați pe cât posibil să îl serviți stând în picioare.

apaaaa

Renunțați la zahăr în cafea și în ceai. Beți multă apă. Evitați sucurile acidulate.

Nu cădeți pradă capcanei de a mânca în fața calculatorui chipsuri, sticksuri sau alte snacksuri pline de calorii. Ridicați-vă din fața computerului cel puțin o dată la o oră jumate. Dacă nu vă permite timpul să dați o tură, măcar să vă întindeți puțin picioarele.

Când plecați de la birou, chiar dacă sunteți obosiți, încercați să mergeți puțin pe jos. Vă veți aerisi creierul și dezmorți picioarele. O să observați după câteva zile că o plimbare pe jos după muncă vă redă puțin din energia pierdută în timpul programului de lucru.

Faceți curățenie generală în casă! Curățenia este un bun exercițiu fizic.

Coborâți și urcați pe scări cel puțin de trei ori pe săptămână.

Nu mai mâncați nimic după ora 18. Încercați să dormiți minim 6 ore pe noapte.

Știți care este cel mai bun exercițiu cardio la îndemâna oricui? Dansul! Dansați de fiecare dată când aveți ocazia.

Și banalul mers pe stradă devine un exercițiu dacă încercați să faceți power-walking.

Dacă urmați aceste sfaturi, veți simți în timp diferența și în greutate și în energie.

Autor: Ioana Dogaru

Sursă Foto: www.sheandstyle.com

 

Publicat in: februarie 2013
Etichete pentru acest articol: dieta, primavara, sport
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement