Ingrediente delicioase pentru smoothies

Home « Rețete « Tips & Tricks

Când vine vorba de smoothies, poate fi dificilă alegerea acelor ingrediente delicioase care să ne energizeze întreaga zi. În timp ce un smoothie verde sau unul din banane şi căpşuni reprezintă opţiuni minunate, uneori ne dorim să încercăm ceva mai delicios şi unic. Piureurile din fructe nu trebuie să fie plictisitoare, deoarece posibilităţile sunt infinite şi există multe ingrediente delicioase pe care să le utilizăm. Trebuie doar să fim creativi în prepararea unui smoothie diferit în fiecare zi. Cum? Prin adăugarea anumitor ingrediente care vor da o savoare aparte şi un gust nou.

Mentă proaspătă

Menta proaspătă este unul dintre cele mai bune ingrediente pe care să-l adăugăm la smoothie-ul nostru. Menta facilitează digestia şi are proprietăţi de vindecare. Chiar dacă adăugăm doar câteva frunze de mentă proaspătă, vor da smoothie-ului un gust unic, care ne va plăcea cu siguranţă. De asemenea, putem folosi mentă îngheţată, dacă nu avem proaspătă.

Ghimbir

Din moment ce ghimbirul creşte absorbţia de substanţe nutritive esenţiale pentru organism, folosindu-l în smoothie-ul de dimineaţă ne va ajuta să ne bucurăm de toate beneficiile sale minunate. Ghimbirul accelerează metabolismul şi ajută la reducerea balonării sau la ameliorarea durerilor de stomac. Ghimbirul este unul dintre cele mai sănătoase ingrediente pentru orice smoothie.

Piper Cayenne

Probabil că acesta este ingredientul cel mai neaşteptat pentru smoothie-ul de dimineaţă. De fapt, întotdeauna este minunat să amestecăm aromele din smoothie cu ardei iute. Putem folosi ardei iute în smoothie-ul pe bază de apă şi în cel din legume verzi. Ardeiul roşu iute ajută la îmbunătăţirea circulaţiei, accelerează metabolismul şi stimulează digestia.

Baton de vanilie

Dacă nu ne place gustul unui smoothie de fructe, putem adăuga vanilie pură şi vom simţi diferenţa. Nu numai că vanilia va face smoothie-ul mai delicios, dar şi mult mai sănătos! Vanilia are o mulţime de beneficii pentru sănătate; ajută la combaterea stresului, reduce anxietatea şi reglează ciclul menstrual.

Nuci Caju

Nucile de Caju într-un smoothie sunt benefice în special pentru persoanele cu diabet zaharat. Nucile sunt bogate în grăsimi mononesaturate care pot contribui la formarea unui nivel de trigliceride sănătoase. Nivelurile ridicate de trigliceride pot creşte riscul de boli de inimă, însă adăugând câteva nuci de Caju nesărate în smoothie-ul de dimineaţă, vom ţine departe bolile.

 


Name

 

Scorţişoară

Adaugă dulceaţă smoothie-ului tău, fără calorii, prin utilizarea scorţişoarei. Scorţişoara conferă un echilibru al zahărului din sânge şi al nivelului de colesterol. Un smoothie din banane, mere şi zmeură va fi mult mai gustos şi mai aromat cu puţină scorţişoară adăugată. Deoarece scorţişoara are un gust foarte puternic, este bine să nu folosim prea multă cantitate.

Seminţe de in

Deşi toate seminţele integrale sunt ingrediente minunate pentru smoothie-uri, cele mai bune sunt considerate seminţele de in. Ele sunt bogate în fibre şi acizi graşi Omega-3, deci sunt perfecte pentru persoanele care încearcă să stimuleze aportul lor de fibre. Putem începe cu adăugarea unei jumătăţi de linguriţă de seminţe de in în smoothie-ul de dimineaţă, apoi continuăm cu o lingură de seminţe de in pe parcusrul zilei. Seminţele de in integrale scad riscul de cancer de prostată la bărbaţi şi cancerul de sân la femei.

Polenul de albine

Polenul de albine este, probabil, un nou ingredient pentru smoothie-ul de dimineaţă, dar unul cu adevărat sănătos. Polenul de albine este bogat în proteine, caroteni, lecitină, vitaminele C, D, E. Acesta îmbunătăţeşte bunăstarea generală şi ajută la prevenirea numeroaselor boli. Doar să ne asigurăm că adăugăm un pic de polen de albine în deliciosul smoothie.

Un smoothie se prepară uşor şi este o alegere sănătoasă, nespus de hrănitoare. Dacă nu ai anumite ingrediente, fii creativ şi adaugă ingrediente preferate sau pe cele pe care le ai în frigider. Poţi opta pentru fructele tale preferate şi legume, seminţe, nuci; posibilităţile sunt cu adevărat nelimitate!

 

 

 

Irina B.

sursa foto: everydaylife.globalpost.com

 

Publicat in: august 2014
Etichete pentru acest articol: gastronomie, piure de fructe, smoothie, smoothies
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement