Eatermagazine! Ce mancam dupa sarbatori


SOS dupa festinul de sarbatori

Home « Rețete « Tips & Tricks

Pentru majoritatea dintre noi, sărbătorile au însemnat mult festin culinar, petreceri după petreceri şi râuri de băuturi rafinate, toate care mai de care mai apetisante. Cum era de aşteptat, organismul ne dă semne că am făcut ceva abuzuri alimentare şi că trebuie să schimbăm puţin foia în ceea ce priveşte dieta.

Din fericire, sărbătorile s-au încheiat şi ne putem axa pe-o alimentaţie echilibrată, sănătoasă, fără să mai existe riscul tentaţiilor. La început de ianuarie, o cură de detoxifiere este binevenită, mai ales că este propusă şi recomandată de actriţa Gwyneth Paltrow, cunoscută pentru silueta de invidiat.

Această dietă ţine doar 3 zile, însă rezultatele sunt spectaculoase: detoxifierea organismului, tonus de invidiat şi sănătate de fier. Dacă eşti o persoană tipicară, nu vei avea de "suferit" din pricina orelor fixe la care trebuie să mănânci. Iar dacă nu eşti o persoană disciplinată, acest program te va ajuta să fii.

Ziua 1

Ora 7: un pahar de apă la temperatura camerei
Ora 8: un ceai de plante
Ora 10: un shake de ghimbir (1 ceaşcă ceai rooibos, 1 ceaşcă lapte de migdale, 2 linguri unt de migdale, 1 linguriţă de scorţişoară, 1/2 linguriţă allspice, puţină miere)
Ora 11:30: ceai de plante cu lămâie, supă de năut
Ora 16:00: pastă de linte cu nuci
Ora 18:00: quinoa cu legume

Ziua 2

Ora 7: un pahar de apă la temperatura camerei
Ora 8: un ceai de plante
Ora 10: ciocolată caldă cu mentă
Ora 11:30: ceai de plante cu lămâie, supă de morcovi
Ora 16:00: 200 g migdale şi seminţe
Ora 18:00: pui cu broccoli

Ziua 3

Ora 7: un pahar de apă la temperatura camerei
Ora 8: un ceai de plante
Ora 10: un shake de avocado (1 avocado, o ceaşcă de supă de legume, 1 lingură de pastă miso, 1/2 ceaşcă lapte de migdale)
Ora 11:30: ceai de plante cu lămâie, salată de rădăcinoase
Ora 16:00: pastă de linte şi nuci
Ora 18:00: somon cu legume

După cum bine ştim cu toţii, odată ce regimul s-a încheiat, este primordial să introducem treptat alte alimente în meniu şi să ne ferim să mâncăm prăjeli, fast food-uri sau produse de panificaţie în exces.

 

 

 

Irina B.

sursa foto: sheknows.com
 

Publicat in: ianuarie 2014
Etichete pentru acest articol: de slabit, dieta, gastronomie, regim alimentar
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement