Totul despre Cuscus !

Home « Rețete « Tips & Tricks
Cuscusul este un aliment nutritional benefic pentru vegetarieni: contine proteine ( ceasca de cuscus gatit are 12% din necesarul zilnic), fibre, selenium, vitamine din complexul B-urilor (riboflavina, niacina si tiamina) benefice pentru dezvoltarea celulara, sistemul imunitar, energie. In zilele noastre, gasesti cuscus la magazin si se prepara instantaneu, adaugand peste el apa clocotita.
Originar din Maroc, Tunisia, Algeria, Libia și Egipt, cuscusul a devenit un aliment folosit si in bucatariile europene.
Prepararea cuscusului consta in umezirea cu apa a fainii de grau dur si formarea unor granule sferice cu diametrul de aproximativ 1 mm; pentru a-si pastra forma, acestea sunt apoi pudrate cu faină alba. Uneori, se adauga si sare in timpul procesului de preparare.
Il poti folosi fara probleme la salate ( salata tabouleh poate fi idee extraordinara), combinat cu legume inabusite, dar si cu legume crude, in supe si chiar si in deserturi (in special budinci ).
Daca iti faci mica documentare pe internet, vei descoperi sumedenie de retete cu cuscus, asa ca nu ezita daca esti curioasa da incerci si altceva.
Cel pe care il gasesti de regula in supermarket este varianta de cuscus care se pregateste rapid.
Prin macinare, graul arnaut se transforma in niste bobite mici, care poarta denumirea de cuscus. 
 
 
 
sursa foto: simplyfreshcooking
Publicat in: aprilie 2016
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement