Vitaminele pot preveni gripa?

Home « Rețete « Tips & Tricks
Raceala, frecvent cunoscuta sub numele de gripa, este o infectie virala care afecteaza sistemul respirator superior, cauzand simptome cum ar fi congestie, tuse, dureri de cap, febra, frisoane si oboseala. 
Este o boala extrem de contagioasa si se raspandeste prin aer si prin atingerea suprafetelor contaminate. 
Cu toate ca vitaminele nu pot vindeca gripa, ele pot sustine functionarea  sistemului imunitar, reducand astfel, riscul de a contracta o infectie gripala. Verificati cu medicul dumneavoastra inainte de a creste aportul de vitamine pentur a preveni gripa.
Vitamina C este printe cele mai cunoscute vitamine, pentru imbunatatirea sistemului imunitar. Aceasta vitamina poate stimula productia organismului de interferon, un produs chimic care ajuta la distrugerea infectiilor virale, in conformitate cu Phyllis Balch, autor de "prescriptie pentru vindecare nutritionala". De asemenea, aceasta poate creste numarul de celule albe din sange, protejand organismul impotriva infectiei gripale. Stimularea aportului de vitamina C, prin adaugarea de alimente la dieta ta, cum ar fi fructe de kiwi, rodii, afine, capsuni, spanac, lamai verzi, lamai si portocale. Pentru ca corpul are nevoie de doze mari de vitamina C pentru a indeparta gripa, la fel de mult ca 10.000 de miligrame pe zi, ia in considerare un supliment de vitamine pentru a creste si mai mult aportul de vitamina C.
Vitamina B 5,  de asemenea, cunoscuta sub numele de acid pantotenic,  poate stimula producerea de glande suprarenale, asigurand corpului hormoni, pentru a imbunatati sistemul imunitar. 
De asemenea, poate creste productia de anticorpi, care ataca si distruge virusul gripal, potrivit Balch. 
Vitamina B5 imbunatateste metabolismul de carbohidrati si proteine din surse de alimentare pe care corpul tau le foloseste pentru energie si sanatea sistemului imunitar.
Aceasta vitamina se gasesete in suplimentele complexe de vitamina B, precum si produse alimentare, cum ar fi ciupercile, secara, painea integrala de grau, si fasolea garbanzo.
Vitamina D este o vitamina esentiala, pe care corpul tau o produce, atunci cand pielea este expusa la razele ultraviolete ale soarelui.
Cu toate acestea, vitamina D este disponibila sub forma de supliment, cat si din surse alimentare, cum ar fi oua, produse lactate, ton, somon, macrou si halibutul. 
Aceasta vitamina poate intensifica sistemul imunitar pentru a produce proteine; abilitatea lui care lupta impotriva microbilor care produc boli, potrivit Scolii de Sanatate Publica Harvard.
Cu toate aceste dovezi care leaga vitamina D, cu protectie impotriva gripei este anedotica.
Vitamina A
Ca si vitamina C, vitamina A poate stimula producerea de celule albe din sange, distrugand virusul gripal. De asemenea, este un antioxidant puternic, care ar putea preveni deteriorarea tractului respirator superior cauzate de toxine si celule de radicali liberi. 
Vitamina A este inclusa in suplimente de multivitamine, prezente in mod tipic, si este disponibila ca supliment de sine statator. Poate duce la dezvoltarea de vitamina A, un aport prin consumul de alimente, cum ar fi morcovii, ficatul de vita, brocoli, pepenele galben, pepenele verde, lucerna, papadie, si ardei cayenne. 
Verificati cu medicul dumneavoastra inainte de a mari aportul de vitamina A, pentru a indeparta gripa, deoarece dozele zilnice de mai mult de 10.000 de unitati internationale pot fi toxice pentru ficat.
 
sursafoto: pinterest
Publicat in: ianuarie 2017
Inapoi la categoria «« Rețete

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement