Revista

 

 „Eater Magazine”, membră a familiei de site-uri „Eater”, beneficiind de un acționariat american, revista își propune un loc de leader în peisajul online de profil, chiar în condițiile unei apariții într-un mediu online aglomerat, dar relativ structurat pe categorii de profil restaurante și rețete, tocmai bazat pe principiul ofertei diversificate a „Eater Magazine”. 
 
  Format:
Cu prima apariție online în aprilie 2012, este o revistă dedicată internetului cu un format de 25 de rubrici active și 50 articole lunar, cu postare zilnică conține și rubrici de Anunțuri, Licitații, Magazin și Comunitate. 
 
  Menire: 
Proiectată pe principiul „all în one” sau în termeni stricți „sistem informatic integrat” revista își propune să ofere vizitatorului, toate informațiile, produsele și serviciile necesare în domeniu, de la meniuri, rețete și masterchef la restaurante, patiserii și cluburi, dar și condimente, produse, aparate și design de bucătărie.  Destinată utilizatorilor pasionați atât de bucătărie, cât și de restaurante și mâncare sănătoasă, utilizatori ce aparțin poate unor comunități diverse, revista își propune tocmai reunirea acestor comunități într-una singură, comunitatea „Eater”, comunitate care conform mottoului „read eat daily” își respectă pasiunea pentru mâncare și băuturi informandu-se zilnic. 
Revista își propune o deschidere rapidă și o prezență permanentă atât în restaurantele și barurile românești, cât și în cele internaționale, într-o încercare de a pune în contact vizitatorii interesați cu oferta mondială în domeniu. 
  
  Conținut: 
Prin postarea zilnică de informații din toate domeniile de interes general și specific legate de bucătărie românească sau internațională, nouă și veche, bucătăria de acasă sau a restaurantelor, bucătăria MasterChefilor sau a comunității, ingrediente, aparate sau design  de bucătărie, revista va aduce zilnic în bucătăria vizitatorilor toate informațiile, restaurantele și MasterChefii pe principiul „all you can eat”, pentru a permite vizitatorului alegerea cea mai bună pentru propria bucătărie, locul în care el și numai el este MasterChef. 
Cele 8 rubrici active acoperă ca regulă generală toate domeniile de interes în domeniul Bucătăriei și Restaurantelor de la informații generale, ghiduri și prezentări, restaurante, patiserii și baruri la rețete tradiționale sau internaționale, propuse de MasterChefi, restaurante sau comunitate, la condimente, aparate și design pentru bucătărie, articolele prezentând informațiile într-o formă directă și amicală, dar argumentată și documentată, rostul revistei fiind acela de a deveni partenerul zilnic de mic dejun, prânz și cină, al celor care văd în mâncare nu doar o necesitate ci și o plăcere importantă.  Din dorința de a oferi toate facilitățile momentului unei comunități informate revista pune la dispoziție servicii complete de colaborare și vânzare-cumpărare de produse diverse din domeniul Rețete și Restaurante, prin rubricile: Anunțuri, Licitații, Magazin, Comunitate având și un program trimestrial de concursuri cu premii și prezentarea produselor câștigatoare. 
 
  Echipa: 
 Realizată de ziariști români pasionați „Eater” și beneficiind de colaborarea specialiștilor din domeniu, revista este deschisă și colaborării zilnice cu comunitatea. 
 
  Audiența:  
 Pe principiul că dragostea pentru vin și mâncare nu are vârstă, revista se adresează unui public de vârstă de tip „Audiență generală” de la 10 la 80 de ani. 
 
  Dezvoltare:
 Prin capitolele Inedit aflate la fiecare Rubrică Activă a revistei, colectivul redacțional încearcă, pe lângă prezentarea unor subiecte „iesite din comun”, să întindă o mână comunității de cititori ai revistei pentru prezentarea experiențelor și dorințelor personale, din dorința de a transforma această Rubrică într-o adevărată „flangă de creștere” a revistei, din dorința de a se păstra vie și aptă de dezvoltare în ceea ce comunitatea așteaptă de la „Eater Magazine” .