Eatermagazine! Gustari sanatoase


Afla ce poti manca in timpul noptii fara sa te ingrasi

Home « Tendințe « Noutăți

Oriunde citeşti, afli că nu este indicat să mănânci noaptea, pentru că ai "şansa" să te trezeşti cu câteva kilograme în plus. Însă, ce te faci atunci când foamea e mai presus de tine şi nu te lasă să dormi sau nu-ţi dă pace dacă lucrezi de noapte?

O vorbă din popor spune că "ţi se lungesc urechile din cauza foamei", dar nu trebuie să ajungi în stadiul în care să faci foamea cu gândul că nu este bine să mănânci noaptea.

Pentru orice există soluţii, inclusiv pentru această dilemă cu care te confrunţi nu doar tu, ci majoritatea dintre noi.

Din fericire, slavă Domnului, există alimente care se pot mânca seara şi noaptea fără să existe riscul de îngrăşare.

Iată care sunt:

Fructele de pădure sunt cea mai potrivită gustare dacă te numeri printre cei care tânjesc după ceva dulce fără să primească la pachet şi mult zahăr şi grăsimi. Vei avea, în schimb, o porţie generoasă de fibre, esenţiale să te menţină sătulă.

Zmeura, murele şi afinele au cel mai mare conţinut de fibre dintre toate fructele de pădure şi se vor digera mai greu.

Din categoria fructelor permise face parte şi avocado, o sursă bună de fibre şi grăsimi monosaturate, care, consumat cu moderaţie, este gustarea perfectă pentru nopţile când ţi se face foame.

La fel de permise sunt migdalele, alunele Caju şi nucile, asta dacă nu întreci măsura şi nu mănânci toată punga! Acestea sunt bogate în proteine, fibre şi acizi graşi Omega 3, esenţiali pentru a-ţi alunga foamea.

Combinaţia de fibre şi proteine îţi va stimula metabolismul, astfel încât să fie mai eficient în arderea grăsimilor şi caloriilor.

 

Eventual, alege să combini migdalele cu puţină brânzică degresată, alături de un pahar cu lapte.

Ca să ştii exact ce cantitate este indicată să mănânci, ghidează-te după mărimea pumnului tău. Astfel, un pumn de migdale, de alune sau de nuci îţi va potoli foamea şi te va sătura pentru o perioadă lungă de timp, fără să mai existe tentaţia să tot ciuguleşti câte ceva.

Calciul este considerat unul dintre cele mai bune minerale care luptă împotriva grăsimilor, iar iaurtul este o sursă excelentă de calciu. Fără un nivel de calciu potrivit, organsimul tău va începe să elibereze un hormon care îl va încuraja să depună grăsimea. Pentru gustarea din timpul nopţii, optează pentru iaurturile slabe, f
ără zaharuri şi grăsimi.

Până şi carnea este permisă, dar dacă este fiartă sau făcută la grătar. Cea mai indicată este cea de curcan, renumită pentru conţinutul unui aminoacid numit leucină, care joacă un rol important în protejarea musculaturii, forţând organismul să caute energie în depozitele de grăsime.

În plus, carnea de curcan are un nivel ridicat de proteine "bune", ceea ce o face să fie gustarea săţioasă şi hrănitoare din timpul nopţii.

 

 

Irina B.

sursa foto: facebook.com

Publicat in: august 2013
Inapoi la categoria «« Tendințe

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement