Eatermagazine! Alimente sanatoase


Superalimente pentru o piele perfecta

Home « Tendințe « Noutăți

Spanacul este un aliment sănătos şi bogat în substanţe nutritive, pe care ar trebui să-l incluzi în dieta ta zilnică. S-ar putea să nu-ţi placă spanacul, dar este o sursă minunată de fier, acid folic, clorofilă, vitamina E, magneziu, vitamina A, fibre, proteine ​​vegetale şi vitamina C. Datorită abilităţilor sale antioxidante, vitaminelor C, E, A, spanancul este deosebit pentru pielea ta.

Spanacul conţine antioxidanţi care luptă împotriva tuturor tipurilor de probleme ale pielii. Adaugă-l în dieta ta de zi cu zi şi vezi ce se întâmplă. Prin consumul de spanac, îţi vei curăţa pielea din interior spre exterior!

Seminţe

Seminţele de Chia, seminţele de cânepă, seminţele de floarea soarelui, seminţele de dovleac şi seminţele de in sunt foarte bune pentru pielea ta. Seminţele de dovleac şi seminţele de floarea-soarelui sunt bogate în seleniu, vitamina E, magneziu şi proteine. Seleniul şi proteinele ţin departe ridurile, vitamina E îmbunătăţeşte calitatea pielii, iar magneziul scade nivelul de stres. Acizii graşi Omega-3 din seminţele de in, Chia şi cânepă sunt perfecte pentru combaterea ridurilor şi acneeii.

Doar presară seminţe în salată sau printre fulgii de ovăz şi bucură-te de-un gust divin, precum şi de-o piele perfectă. Mie îmi place să pun seminţe în iaurtul cu fructe proaspete, îi dă un gust mult mai bun, sau seminţe de dovleac crude în piureurile mele – oh, atât de delicioase sunt!

Ţelină

Un alt aliment pentru o piele minunată este ţelina. Mulţi dintre noi subestimează această legumă, dar ţelina conţine vitamina K, care ajută la circulaţia sângelui şi la menţinerea tensiunii arteriale în cote normale. Acest lucru poate reduce nivelul de stres, responsabil pentru aspectul nesănătos al pielii, migrene şi chiar cancer.

Ţelina conţine sodiu, potasiu şi apă, şi ajută la prevenirea deshidratării. Sper că ştii că pielea deshidratată înseamnă uscăciune, exfoliere, riduri. Ia în calcul consumul zilnic sau cel puţin o dată la două zile de ţelină. Iar dacă eşti la dietă, nu-ţi face griji, ţelina are un conţinut scăzut de calorii.

Papaya

Papaya este un fruct minunat, cu o istorie bogată şi numeroase beneficii nutriţionale. Acesta este foarte scăzut în calorii (doar 39 de calorii la 100 g) şi nu conţine colesterol. Un aliment cu un conţinut scăzut de fructoză şi excelent pentru digestie! Substanţele nutritive antioxidante găsite în el, inclusiv vitaminele C şi E şi betacaroten, sunt foarte bune pentru reducerea inflamaţiei şi acneeii. Mai mult decât atât, vitamina C protejează pielea de razele dăunătoare ale soarelui.

Morcovi

Morcovii sunt foarte buni nu numai pentru ochii tăi, dar şi pentru pielea ta. Aceştia îndepărtează cearcănele, ridurile şi acneea. Morcovii sunt bogaţi în vitamina A şi ajută la prevenirea producţiei de sebum care, în combinaţie cu celulele moarte, blochează porii, sufocându-i. Un alt mare beneficiu al morcovilor este că Vitamina A împiedică dezvoltarea celulelor cancerului de piele.

Ar fi grozav dacă ai înlocui alimentele de tip junk food şi pe cele cu prea mult zahăr, grăsimi şi carbohidraţi rafinaţi cu unele proaspete, care să-ţi asigure o piele de "divă".

 

 

 

Irina B.

sursa foto: theteachick.com

 

Publicat in: august 2014
Etichete pentru acest articol: gastronomie, mancare, slabit, vitamine
Inapoi la categoria «« Tendințe

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement