Care sunt nevoile și dorințele cumpărătorilor?

Home « Tendințe « Testimoniale

Principala grijă a vânzătorilor ar trebui să fie satisfacerea dorințelor cumpărătorilor, iar principala grijă a vânzătorilor ar trebui să fie aceea de a prezenta cumpărătorilor cât mai multe variante de preț și de calitate, potrivit unui comunicat de presă transmis de Rapid Results Marketing S.R.L.

”Am făcut acest sondaj-fulger online, pentru că vrem să știm ce își doresc cel mai mult clienții noștri de la noi și cum putem să-i mai ajutăm. Credem că a venit momentul ca strategiile, metodele și instrumentele de marketing profitabil să aibă la origine nevoile și dorințele cumpărătorilor, astfel încât să-i încântăm, lucrând cu ei, convingându-i să revină și să ne recomande cu plăcere” – spune Radu Mircea Chirvase, specialist Rapid Results Marketing.


Numai 8,3% dintre cumpărători cred că principala grijă a vânzătorilor ar trebui să fie aceea de a vinde cât mai mult. Aceasta este o concluzie destul de interesantă, dacă ne gândim la presiunea pusă de angajatori pe umerii celor care au de îndeplinit obiective sau planuri de vânzări de care se leagă vital veniturile pe care le realizează.


Cu alte cuvinte, majoritatea firmelor își presează oamenii de vânzări să vândă cât mai mult, neglijând faptul că prioritățile cumpărătorilor sunt cu totul altele – sau, cel puțin, prioritățile a peste 80% dintre cumpărători. Deși poate părea paradoxal, preocupându-se de cele două priorități ale cumpărătorilor, adică să le satisfacă dorințele și să le prezinte cât mai multe variante de preț și calitate, vânzătorii ar vinde, cu siguranță, mult mai mult.


”Concluzia noastră este susținută și de răspunsurile la o a altă întrebare, care solicită opinia cumpărătorilor în legătură cu principalul rol al marketingului. Astfel, 41,1% dintre cei 423 de respondenți cred că principalul rol al marketingului este să facă în așa fel încât produsele / serviciile să fie cât mai bine cunoscute și alți 36,3% cred că principalul rol al marketingului este să crească vânzările în mod etic”, mai spune specialistul Rapid Results Marketing.



Am oferit tuturor ocazia să se facă auziți, dincolo de ceea ce credeam noi că reprezintă variantele posibile de răspuns. Astfel, am cules numeroase sugestii și propuneri, pe care altfel n-am fi avut cum să le surprindem și, probabil, omisiunile ne-ar fi costat destul de mult.

Marina Plopeanu

Publicat in: iulie 2012
Inapoi la categoria «« Tendințe

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement