Carmen Brumă: Sunt REGINA SALATELOR!

Home « Tendințe « Testimoniale

Vedeta de televiziune Carmen Brumă este celebră pentru stilul ei de viață sănătos. Secretul vedetei pentru un tonus de invidiat constă într-o alimentație echilibrată și mult sport.

Este binecunoscut faptul că vedeta nu a avut întotdeauna un corp superb, ba chiar în adolescență a avut perioade în care cântărea 86 de kilograme, însă datorită unui nou stil de viață pe care l-a adoptat a reușit să slăbească 30 de kg.

Grație schimbărilor majore prin care a trecut, Carmen Brumă a lansat două cărți, intitulate „SLIM. Cum am dat jos 30 de kilograme și nu le-am mai pus înapoi” și „3S - Sănătoasă, Suplă, Sătulă”, menite să ajute femeile să slăbească, să îşi formeze deprinderi sănătoase şi să îşi tonifice musculatura.

În cărțile sale, Carmen Brumă vorbește despre efectele pe care le au curele drastice asupra organimului, importanța sportului și despre cum să ajungi să ai o siluetă frumoasă, adoptând un stil de viață sănătos.

Pe lângă numeroasele ore pe care le petrece în sala de sport sau alergând în parc, vedeta tv are şi un regim alimentar atent ales, în care predomină salatele.

"Sunt REGINA SALATELOR! Deoarece mă chinuia un puseu de talent culinar, (staţi liniştiţi că nu se întâmplă des) am făcut o combinaţie de legume şi seminţe, consistentă, sănătoasă şi foarte gustoasă, care poate înlocui, fără probleme, o masă. Poate fi consumată de vegetarieni, de cei care ţin post sau cei care au întoleranţă la gluten", a scris Carmen Brumă pe contul de Facebook, unde a dezvăluit reţeta uneia dintre salatele ei preferate.

salata .jpg

Iată care este:

  • 2 ROŞII - conţin licopen, un puternic antioxidant, vitaminele A,B,C

  • SALATĂ VERDE (3-4 FRUNZE) - bogată în săruri minerale

  • 2 CASTRAVEŢI DE GRADINĂ CU COAJĂ- conţin vitaminele B,C ,A

  • 2 AVOCADO - au acid oleic, acid folic, potasiu, magneziu, luteina diminuează colesterolul rău

  • 1 ARDEI GRAS ROȘU- bogat în vitaminele A si C

  • 1 CEAPĂ VERDE - are proprietăţi anticancerigene, antialergice, depurative şi reglează sistemul endocrin

  • MĂRAR  ŞI PĂTRUNJEL- contin vitaminele C şi K, magneziu, calciu

  • FULGI DE QUINOA (3 LINGURI) - au proteine de bună calitate, fier,calciu, fosfor

  • SEMINŢE DE IN (O LINGURIŢĂ) - conţin omega 3 şi o cantitate mare de fibre

  • SEMINŢE DE CANEPĂ (2 LINGURIŢE) - Omega 6 şi omega 3 în proporţie optimă

  • ULEI DE MĂSLINE ( după gust)

  • ZEAMA DE LA O LĂMÂIE

  • SARE

Carmen Bruma bucatar.jpg

Carmen Brumă a dezvăluit câteva ponturi pe contul ei de Facebook pentru un mic dejun sănătos, gustos și cât mai sărac în calorii.

" Ca să vă fie foame dimineața, nu mâncați nimic cu 4 ore înainte de a vă culca seara. Primul lucru pe care trebuie să-l faci dimineața este să bei un pahar mare de apa pe stomacul gol. Dupa somn organismul este puternic deshidratat. Eu iau de câteva luni mierea de manuka cu UMF 10+, câte o linguriță în fiecare dimineață pentru întărirea sistemului imunitar. Este un antibiotic natural foarte puternic. Are efecte antibacteriene, antimicrobiene, antivirale, antioxidante, antiseptice, antiinflamatorii și e folosită în ameliorarea unor de probleme de sănătate. , a scris Carmen Brumă pe Facebook.

În continuare, vedeta TV recomandă şi trei variante ideale pentru masa de dimineaţă:

1. Crackers sau pâine de secară cu pastă de avocado.

"Avocado conţine proteine uşor digerabile, vitamine şi vreo 14 minerale (fosfor, fier, zinc,magneziu,potasiu), omega3. Pasta e simplu de preparat şi o puteţi ţine peste noapte la frigider. Alegeţi fructele moi, care pot fi pasate şi amestecaţi-le cu câteva picături de ulei de măsline şi zeamă de lămâie".



2. Mix de seminţe crude, nuci şi stafide

 

"Eu mănânc un pumn cu migdale,nuci, seminţe de dovleac, alune de pădure şi o linguriţă de stafide aurii sau goji. E obligatoriu ca seminţele să fie crude, neprăjite. Altfel nu vă aduc niciun beneficiu", explică vedeta.



3. Arpacaş cu sirop de agave sau miere şi nuci.

 

"Fierbeţi de seara un pumn de arpacaş, îl puneţi la frigider iar  dimineaţa amestecaţi-l cu câteva nuci şi o linguriţă de sirop de agave sau miere. Siropul de agave are un indice glicemic mai scăzut decât al mierii şi putere mare de îndulcire. Dacă preferaţi varianta fără gluten, folosiţi quinoa. Conţine proteine vegetale, magneziu, potasiu şi fierbe repede", recomandă Carmen Brumă.

 

Marina Plopeanu

Surse foto: Facebook

Publicat in: iunie 2012
Inapoi la categoria «« Tendințe

Galerie Foto

Comentarii

Nu sunt comentarii

Adauga Comentariu

« Trebuie sa te loghezi pentru a posta un comentariu sau comentariul tau trebuie aprobat




Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului eatermagazine

Advertisement